Wealthy heiress Catarina Claes is hit in the head with a rock and recovers the memories of her past life. It turns out the world she lives in is the world of the game Fortune Lover, an otome game she was obsessed with in her past life... but she's been cast as the villain character who tries to foil the protagonist's romances! The best ending the game has for Catarina is exile, and th...
After a hard knock to the head, Catarina Claes regains all of her memories from her previous life as a modern-day high schooler and realizes that she is now the selfish, haughty villainess character from an otome game that she was obsessed with. She immediately takes action in hopes of avoiding the destruction flags that doomed her character in the game: exile in the best case scenario and death in the worst.
Catarina has completely fallen for Maria's charm, and she advances their friendship by coming to the rescue when some overbearing noble girls have Maria cornered in the school courtyard. Later, when Catarina visits a large farm for some pointers on a day off, she learns that Maria's family's house is close by and decides to pay a quick visit.
Catarina has successfully(?) avoided triggering her own doom thus far, and now she's enjoying a summer vacation spent doing all kinds of preparations to avoid any future destruction flags, from practicing throwing toy snakes to working the fields to climbing trees. Then Geordo arrives and invites her to visit the lake, hoping to spend some time alone with her...