My Princess
While most little girls dream of becoming a princess, thrifty Lee Seol (Kim Tae Hee) has just ended up as one. But rather than enjoying the glamorous aspects or royal life, she is stuck in the palace studying. At least it’s with the handsome diplomat, Park Hae Young (Song Seung Heon). Still, she’s not yet over her crush on her Professor. Will Lee Seol ever learn to be a real Princess?