My Roommate is a Detective
In the mid-1920s, resourceful police officer Qiao Chu Sheng (Zhang Yun Long) assembles an elite detective team to track down a brutal killer. He recruits Yu Gong Zi (Hu Yi Tian), a brilliant returnee from Great Britain with exceptional deductive skills, and Bai You Ning (Xiao Yan), a determined female reporter with a strong sense of justice. Together, the trio works to solve the complex murder case and bring the criminal to justice. Their investigation challenges their individual skills and tests their teamwork as they navigate the dangerous landscape of 1920s crime-solving. This is a 2020 Chinese detective drama series directed by Zhang Wei Ke.