My Sweet Tyrant
The childhood friends Akkun and Nontan are boyfriend and girlfriend. But Akkun is always saying ridiculously harsh things to Nontan as well as being cold with her and is frequently moody. But that's just how Akkun expresses his love for Nontan. This is a high school love comedy about Akkun and Nontan, who doesn't seem to care at all about how Akkun acts toward her.
Akkun and Nontan weren't always like how they are now. How did the nicknames come about?
Akkun and Nontan's family are an odd bunch. How do they interact with each other?