My Tiny Terror
Small dog trainer, Jacqueline Wilson transforms the behavior of terrifying, tiny canines. She will help the frustrated families, who have reached their breaking point, gain back control by breaking bad habits of their dog.
Mini Cujo
Mother and daughter are being driven crazy by their Chihuahua, Apple. David returned recently from the Navy only to find himself in a war at home. His mother Miriam's 13-year-old Malti-poo, Cujo, hates him, and goes on the attack the minute they lock eyes.