My True Brilliant Friend
This companion documentary to the new HBO series My Brilliant Friend follows young actresses Margherita Mazzucco and Gaia Girace on a journey that will change their lives forever, as they take on the roles of Elena and Lila in the adaptation of Elena Ferrante's bestselling quadrilogy.