Myriad Colors Phantom World Myriad Colors Phantom World
In the near future, monstrous creatures called “phantoms” descend upon the world. Haruhiko Ichijo is a student at Hosea Academy, along with Mai Kawakami, Reina Izumi, and Koito Minase, three girls who fight these creatures. High school life proceeds as normal until a certain incident reveals the truth of their world to them.
Age of Phantoms
Clumsy Haruhiko and violent Mai need more people on their Phantom-fighting team. They meet a Phantom Eater, Reina.
The team sets out to deal with security robots turned Phantom. But it turns out that Minase Koito was already there, fighting the haywire robots with her beautiful voice.
A pair of Phantoms terrify people as they try to cross a bridge. The team goes to investigate, and Mai begins to remember something odd about the place.
After a huge victory feast with the team, Reina vanishes on a mysterious bus, hypnotized.
A vicious Phantom attacks the rabbit hutch at school. Koito is tasked with hunting it down, but she hurts her throat, shutting down her abilities.
Kumamakura Kurumi sucks Haruhiko and the gang into a fantasy world inside her own mind, filled with talking bears and giant mushrooms.