Follow big predator specialist Dave Salmoni as he travels to some of the world's most remote and hostile islands to answer extraordinary wildlife mysteries.
Biologist and predator specialist Dave Salmoni journeys to an island in the South Pacific, which is home to a large concentration of sharks.
Dave Salmoni ventures to a deadly island in the legendary Galapagos Archipelago, in search of some of the weirdest and toughest animals on the planet. Volcano Island is a death zone, but he finds that extreme and weird creatures manage to exist there.
In his most terrifying mission to date, Dave Salmoni journeys into one of the world most pristine rainforest islands, in an attempt to uncover the secret behind stories of ghosts, torture and death that haunt the island.
Follow big predator specialist Dave Salmoni as he travels to some of the world's most remote and hostile islands to answer extraordinary wildlife mysteries. Dave reveals the extreme lengths to which he and his wildlife teams went to make the series.