Nail Files
The series premiere of a reality show focusing on the personal and professional life of Katie Cazorla, a nail-salon entrepreneur living a fast-paced Hollywood life. First up: Debbie Gibson stops by for an appointment; and Katie gets invited to host a gifting suite at the Sundance Film Festival.
Katie heads to the Sundance Film Festival to host a gifting suite, but things don't go well: Her publicist lets her down at the festival, and her assistant delivers shocking news from L.A.
Katie searches for the perfect dress to wear to the Grammys after Walter scores a nomination. Then, Katie hires a professional organizer to help her get back on track after her assistant quits.
Katie hosts a Russian-themed birthday party for Walter. Also: Candace Cameron Bure visits Katie's salon; and a technician is suspected of swiping tips.
Katie hosts an unpopular gifting suite at the Oscars. Later, Nichole causes problems by overextending herself; and Dean McDermott stops by the salon.