Artists Kim Lee, Betty Q, and Gasiu share how Warsaw’s “Draglesque” scene has helped shape public views on important issues. Later, former monk Pawel traces his hard-fought journey to self-acceptance.
While veteran performers Kim Lee and Gasiu share their wisdom, Pawel explores his drag persona, Your Mother leads a march for equality, and Ukrainian artist Hieemeras sheds light on her quest for acceptance.
As female burlesque artists Red Juliette, Bunny de Lish, Betty Q, and Pin up Candy work to push boundaries both on and off the stage, Pawel continues his own drag journey.
The show must go on even as the community mourns a devastating loss. Then, with Gasiu and his friends cheering him on, Pawel finally introduces the world to his drag persona, Silver Daddy.