NANA
Nana Komatsu is moving to Tokyo to start a new life with her boyfriend - and as chance would have it, she is about to meet a woman the same age named Nana Osaki, with the two Nanas destined to share an apartment.
Nana K. and Shoji have made a 'declaration of friendship,' but their growing relationship is strained when Shoji decides to move to Tokyo.
Nana O. is a musically talented loner who is about to have her world turned upside down as her guitarist boyfriend Ren ponders a change of scenery.
Ren is committed to hitting the big time as a musician in Tokyo, but is Nana O. content to come along for the ride, or stake her own claim to fame?
A chance encounter on a train brings Nana K. and Nana O. together, and another chance meeting leads to them sharing the same apartment.