National Treasure
Paul Finchley is one half of a popular comedy double-act with a successful career spanning several decades. However, his life is turned upside down when he is arrested after an accusation of rape in the 1990’s.
After the police show up on his doorstep, Paul denies he has even met the woman making the rape allegations against him. Marie knows he's a womanizer but must decide whether or not to stand by him, and his troubled divorced daughter, Dee, begins to question her relationship with her father. But for Paul the accusations have just begun.