Natural Heights
Janja Garnbret vs her 10th world title
Janja Garnbret is chasing her 10th world title, and the pressure is unlike anything she’s faced before. Will shifting to the outdoors for new motivation help her, or push her closer to cracking?
Jakob Schubert sends a 9c route
Join Jakob Schubert in Flatanger, Norway, as he battles for the first ascent of 'B.I.G.' (9c), relying on experience, creativity and relentless commitment to unlock this historic line.
Nika Potapova is chasing the dream of becoming a pro climber, no matter the cost. The sacrifices are real, the pressure is constant and the outcome is far from guaranteed.
Alberto Ginés López taps into his competitive fire as he and partner Jenya Kazbekova race up 180m of hard multi-pitch climbing on Switzerland’s iconic Verzasca Dam. In this format, every move matters.