Natural Selection Tour
Designed by Travis Rice to inspire a deeper connection to Mother Nature, a new generation of outdoor events and experiences sees the world’s greatest snowboarders compete on our planet’s most challenging natural(ly enhanced) terrain.
The Natural Selection Tour is the first winter sports tour to showcase the world’s top riders, from Olympians to big mountain film icons, competing on the planet’s most exciting natural terrain.
In stop 3 of the world-class competition series, the world’s top snowboarders are at Tordrillo Mountain Lodge, Alaska, where one man and one woman will be crowned 2021 Natural Selection Tour Champion.
Day 1 of the tour starts in Travis Rice’s home mountain. Steep and deep, Jackson Hole is renowned for its dynamic and playful terrain – perfect for testing the skills of the freestyle-oriented riders.