A select band of secret agents and avengers search for Nazi war criminals.
Herbert Cukurs
Herbert Cukurs is an officer in the Latvian Air Force and his country's most celebrated pilot, but after the Nazi invasion, he joins forces with the fascists, earning the nickname "The Hangman of Riga."