No Country is Safe
Their family now in danger, Tony and Ziva must find who is behind a nefarious cyber-attack.
No Friend of Mine
Tony and Ziva track down the elusive hacker, only to join forces when Interpol closes in.
Unsure who to trust and framed for a terrorist bombing, Tony and Ziva go off the grid.
Tony and Ziva use a wedding as an undercover operation to root out their enemies.
The missing secretary general of Interpol leads Tony and Ziva to a high security prison.
The stakes grow even higher when the safe house Tali has been hiding in is compromised.