Nella the Princess Knight
Nella is a princess who transforms into a knight! She goes on fantastical adventures with her friends, Sir Garret, Trinket, and Clod, to fight for what's right.
Sir Clod / Up All Knight
When Clod loses his invitation to the Royal Cafe Breakfast Buffet, Nella dubs him "Sir Clod The Finder."When a luminous phoenix shines brightly across the kingdom, it keeps Blaine up for days. Nella tries to help him.
Nella's wild friend Minatori wants to play hide and seek, but she is unwilling to follow Nella's House Rules.
A new girl moves to the kingdom – with a big secret to hide. Nella tracks down Garrett's childhood dragon friend for a birthday surprise.
Nella's messenger falcon accidentally delivers some confusing invitations for Clod's birthday party.Nella helps an impkin compete in the Castlehaven Bowling Tournament.