Neo Yokio
The Sea Beneath 14th St.
Between lamenting his ex, performing an exorcism and playing field hockey, Kaz Kaan has little time to worry about his place among Neo Yokio society.
Kaz visits his old school to teach a trio of students about elegance; Gottlieb and Lexy ask Kaz to endorse their new cocktail.
Distressing news sends Kaz to the Hamptons to settle some family affairs; Kaz learns there is more to Charles than he thought.
Kaz finds that keeping the Soviet Union's Grand Prix driver out of trouble is surprisingly difficult; Arcangelo makes a peace offering.
Kaz and his friends vow to help Helena escape the Rememberancer's clutches, but the Grand Prix complicates their escape.