Next Door Witch J
Seo Je Yi (Park Ji Yeon), a popular internet content creator and beauty expert, has built a massive following with her candid style. Lee Woo Bin (Lee Tae Sun), the socially awkward CEO of a cosmetics start-up, is intrigued by Je Yi's reviews and attempts to connect with her. Meanwhile, Lee Tae Kyung (Jang Eui Soo), the director of an MCN company, also shows keen interest in Je Yi's potential. As multiple opportunities present themselves, Je Yi faces a challenging decision between professional success and personal desires. With her head and heart pulling her in different directions, she must carefully navigate her career path and personal relationships.