Night Class
"The Crossroads of History" provides a behind-the-scenes look at the painting of Da Vinci's greatest masterpiece, the Mona Lisa; "How To Lose The Presidency" takes a look at the failed campaigns of Marco Rubio, Al Gore and Mike Dukakis.