NightMan
After lightning strikes saxophonist Johnny Domino, he finds he is telepathically tuned to the frequency of evil. This gives him an edge for finding the bad guys, and some special classified wearable gear gives him an edge for fighting them.
Johnny officially becomes Night Man - appropriate, since his new powers don't allow him to sleep.