Nikki & Sara LIVE
Nikki & Sara LIVE is a weekly late night comedy program,featuring the latest news in pop culture, co-hosted by acclaimed stand-up comedians Nikki Glaser and Sara Schaefer. The show— set in the MTV studios overlooking Times Square— combines fast-paced humor, celebrity interviews, pre-taped sketches, man-on-the-street packages and more.