NINJA SLAYER FROM ANIMATION
Kenji Fujikido is a salaryman whose wife and child were killed in a ninja turf war. In a brush with his own death, Fujikido is possessed by an enigmatic ninja soul known as Naraku Ninja. Fujikido cheats death and becomes "Ninja Slayer" - a Grim Reaper destined to kill evil ninja, committed to a personal war of vengeance. Set in the dystopian underworld of Neo-Saitama, Ninja Slayer takes on...
Born in Red Black
Seeking vengeance after nearly being slain by ninjas who also killed his wife and child, Fujikido Kenji merges with the spirit of Naraku Ninja to become Ninja Slayer, the ninja that kills ninjas.
As Yamoto enjoys an evening out with her friends, Shogo shows up to warn her that the Soukai Syndicate is headhunting her. Sonic Boom makes Yamoto an offer she can't refuse.
Under orders from Laomoto, Six Gates ninjas Earthquake and Hugeshuriken hunt for the Dragon Dojo, run by Dragon Gendoso, the last real ninja in Japan, so that they can burn it down.