No Easy Days
Firecracker
All hell breaks loose in New York City when masked assailants crash the President's Daughters Birthday Party.
Commander
Commander Lowe, Head of a Special Ops navy seal unit is called off leave urgently to assist in the rescue of Alice Reynolds.