NO GUNS LIFE
Meet Juzo Inui. An Over-Extended who deals with the problems of other Extended, people who have gotten enhanced body modifications. One night, a mysterious Extended "visits" his office with an unconscious boy from a shady orphanage...
Juzo makes a move to get Tetsuro back and carries the Extended boy to a place where Berühren cannot easily reach. While Tetsuro is unconscious, Juzo wanders around town looking for his favorite pack of smokes. A man named Cunningham greets him.
Tetsuro is now awake and Mary works on his rehabilitation. A man named Huang comes to visit Juzo and offers him a job to resolve a certain Extended case. Children in the Kyusei Pit are being attacked and each time, a message is left...
Tetsuro took over Juzo's body and found the culprits to the puppet casses. However, the culprits were children like him. They were experimented on and used as tools by the Berühren company. He tries to save them, but he cannot do it alone.
Ever since the incident with Ende, Berühren has not made any movements. Even so, Tetsuro is worried about involving Juzo and the others. Especially since Juzo could lose his immunity license, which is exactly what Olivier plans to do.
In exchange for taking care of the issues he's caused and to have Olivier protect his friends and client, Juzo accepts her request to hunt down a renegade Extended named Hayden Gondry. As Juzo searches, he realizes Gondry's connection with his past.