No Se Lo Digas a Nadie
The Family
Only a month and a half after moving to a town 60 km away from Madrid, a Brazilian family is found dead and wrapped in garbage bags.
The lives of Marcos and Janaína are scrutinized by Spanish investigators as they search for a motive and a culprit.
The Civil Guard gathers enough evidence to point to a perpetrator and there's a significant event in the family's past that doesn't go unnoticed.
What was the murder's motive? The defense's arguments are surprising and audio messages reveal the nightmare the family lived before the tragedy.