NOKEMONOTACHI NO YORU
The end of the 1800s. A girl named Wisteria is peddling wares. She lives in the attic of a church and her only joy in life is the fact that the demon Marbas comes to visit her if she knocks on the far most window three times.
Wisteria and Marbas encounter another young girl with a demon pact, who may not be exactly what she appears at first glance.
After Wisteria collapses in the snow, Marbas brings her to Blackbell manor to find Naberius and his contractor preparing for war.
Naberius goes berserk after Diana is shot, and it's up to Wisteria and Marbas to stop the rampaging great demon.