Nomads of the Serengeti
Safari guide Jean Du Plessis leads a trip through the Serengeti with migrating wildebeest.
The Serengeti is one of the most biologically diverse areas on earth--but it's also the scene of some of the most important fossil discoveries ever made. Join us as we meet the modern inhabitants of this ancient land, and track how their evolution helped shape our understanding of human origins.