Noodle and Doodle Noodle and Doodle
Hosted by Sean, one of the hosts of "The Sunny Side Up Show," "Noodle and Doodle" showcases arts-and-crafts ideas and healthy recipes for children and their parents. The crafts and recipes are inspired by real preschoolers' experiences. Sean is assisted by his new friends -- Noodle, a lovable puppet who likes to help in the kitchen, and Doodle, a virtual friend who lives in a tablet-style device. The cooking and crafting takes place in a double-decker bus in which Sean and his helpers provide step-by-step instructions on how to make the creations. Also along for the ride is Sean's dog, Doggity.