Norsemen
The Vikings head out on a raid to find metal for Norheim's new art project. Rufus the thrall is put in charge of the village while they are gone, with the new title of "Creative Director".
The Vikings return from their raid to the West to find Rufus covered in tar and feathers. The time has come for the unveiling of Norheim's art project and the village's first live theater performance.
Jarl Varg, out for vengeance, attacks Norheim. This fateful battle will determine who will control the village, if peace can reign in Norheim, and who will take the chieftain's throne.