Not Today Bianca
Follow RuPaul’s Drag Race champion Bianca Del Rio as she attempts to make it big in Hollywood. Del Rio attempts to get a late night booking on ABC’s Jimmy Kimmel Live, while she learns the true meaning of the holidays in the follow-up.