Nöthin' But A Good Time
The Sunset Strip
Once the mecca of long-haired rock, the magic of the sunset strip stalls in the wake of late 70"s New Wave. But a radical new look and sound emerges to reignite the music scene and set the debaucherous '80s hair metal era in motion.
The Second Wave
After Mötley Crüe and Quiet Riot heralded a new rock movement, ambitious bands from across the country land in L.A. seeking fame and fortune. From Poison's feel-good metal to Guns N' Roses' streetwise rock, the Sunset Strip is at its legendary peak.
As the Sunset Strip is flooded by copycats looking for overnight success, some east coast bands make a mark with their glam look and sound. But Seattle's grunge invasion finally topples the hair scene before a nostalgic surge reignites it all.