Nowhere Boys Nowhere Boys
After surviving a terrifying night lost in a forest, four mismatched teenage boys return home to find that things aren't quite as they left them.
The boys grapple with the discovery that they are now total strangers to their friends and families.
The boys' desperation to prove they still exist leads Sam to discover he has been replaced in this world.
Felix discovers the other boys unwittingly possess the magic needed to fight the evil thing that is threatening them.
Jake comes face to face with the father he never had, as Phoebe lays claim to the four boys.