Nowhere Man
Two nefarious schemes taking place 10 years apart entangle a dauntless triad member, who must break out of prison to rescue a loved one.
The Killing
A heinous crime entangles Ah Quan, Ah Gui and Xiao Sha, and they find themselves running from the law with Ah Gui's brother in tow.
In the fallout of the kidnapping case, visions begin to haunt Ah Quan; Jiang Jing-fang and her child face a precarious future.
Tian-you's disappearance presents a difficult dilemma for Ah Quan and Jing-fang; someone on the outside helps Ah Quan in an elaborate escape plan.
A cloud looms over the friends' reunion as Inspector Yang uncovers evidence in the prison and presses Bai Lan for information about Ah Gui.
Bai Lan's connection to Ah Quan, Xiao Sha and Fu Xing's escape comes to light; Jing-fang finds herself caught between Inspector Yang and Ah Quan.
A ghost from the past comes back to haunt Ah Quan, who must pay a heavy price to clear his name and get his son back.