Nura: Rise of the Yokai Clan
Rikuo Nura lives in Ukiyoe Town and looks like your typical junior high student. But unlike his classmates, he lives in an old, Japanese-style house full of yokai that serve him. Unbeknownst to many, Rikuo is the grandson of Nurarihyon, who is the leader of all yokai. Rikuo is regarded as the Third Heir of the Nura Clan, but he has yet to officially take his seat.