Obama: In Pursuit of a More Perfect Union Obama: In Pursuit of a More Perfect Union
The personal and political journey of President Barack Obama is explored in this three-part documentary series.
The personal and political journey of President Barack Obama is explored in this three-part documentary series that weaves together conversations with colleagues, friends, and critics, alongside his own speeches and interviews.