Obi-Wan Kenobi Obi-Wan Kenobi
Part I
Obi-Wan Kenobi lives a humble existence on Tatooine. Despite the dangers of being a Jedi survivor at the height of the Empire, Kenobi is forced to emerge from hiding.
Obi-Wan's mission brings him to a crime-ridden world, home to all manner of scum and villainy.
Obi-Wan searches for allies as he attracts the attention of the Empire, threatening the locals.