Observing Elena Evoy
The wildly popular, noble, stunningly handsome, and academically gifted Johann Pertan is the talk of the school at the elite Minuet Academy. But when he loses out on first place at the academy’s entrance exams to the little-known Elena Evoy, the daughter of a Viscount family that has fallen on hard times, he is incensed. When he tries to captivate her with his charms to undermine her success, she is unfazed. He is determined to take his revenge. But her seemingly icy-cold exterior begins to fascinate him. He also learns that she secretly performs jobs around the school to help support her ailing mother. Could Johann fall for Elena, the only girl who has ever resisted his charms? And might she discover a side of Johann the other students have never seen? This animated series is based on a web novel by Dorong and Myeongcho.