Octopus!
This is a story about being murdered by your lover, getting lost in Mexico, finding a unicorn, a competitive quilter, Tracy Morgan, and exploring our connection with a possible alien. In other words, it's a documentary about the octopus. Narrated by Phoebe Waller-Bridge.
Let's look at the octopus through the eyes of the people who love them, as well as those who think they're ugly. And along the way, we'll follow the life of a Giant Pacific Octopus we've named "Doris" as she survives in the dark, dangerous ocean.
Our journey with Doris and the humans who are obsessed with her continues, as we add more people to our story. Ultimately, we hope you not only learn more about octopuses, but ponder on ideas of empathy, connection, our planet, and the profound experience of being alive in a world of wonder.