Oda Cinnamon Nobunaga Oda Cinnamon Nobunaga
The Warring States Period is a time of feuding warlords. Oda Nobunaga, the greatest of them all, is reborn in modern-day Japan... as a shiba-inu! The other generals of the era, too, have also inexplicably been reborn as dogs. Their warring states rivalry will resume at the dog park!
Man From the Past: I Am Oda Cinnamon Nobunaga!?
Oda Nobunaga is reborn as a Shiba-inu in the modern world. One day, at the park, he runs into his former acquaintances and rivals – all of whom have also been reincarnated as dogs.
Akechi Mitsuhide, who was responsible for Oda Nobunaga’s death, appears to have been reincarnated as a handsome young man named Hideto. Cinnamon’s owner, Ichiko, develops feelings for him.
Ichiko buys clothes for Cinnamon. The dog park holds a barbecue. Ichiko considers buying a swimsuit. Cinnamon and the others become envious of Gilbert’s relationship with Lily.
Cinnamon is desperate to go for a walk, but it’s raining again. Lucky finds a new, questionable hobby.
Matsunaga Hisahide, the rock star of the Warring States era, makes an appearance in the neighborhood.