Oddbods Oddbods
Oddbods is an award winning animated series that follows the comedic adventures of seven adorable yet quirky characters. Every episode celebrates the 'odd' in everything where seemingly ordinary situations are given a humorous twist and everyone has fun along the way.
A Day in the Life of Fuse
Welcome to the Oddbods world! Meet Fuse: the most hot-tempered, destructive and (according to him) macho Oddbod there is.
Let's take off with the Oddbods. Take a selfie with Newt in front of an iconic landmark or go treasure hunting with Bubbles, or even fly to the Moon with Pogo and Fuse.
Sweet and adorable, Newt is the baby of the bunch. But get on her bad side and you'll find out just how feisty she can be.
Bubbles goes all the way to ensure Newt enjoys her sleepover, as well as Slick when he tries his best not to spill his food. It does look daunting.