ODDTAXI ODDTAXI
This town should look familiar, but suddenly, it's not. The taxi driver Odokawa lives a very mundane life. He has no family, doesn't really hang out with others, and he's an oddball who is narrow-minded and doesn't talk much. The only people he can call his friends are his doctor, Gouriki and his classmate from high school, Kakibana. All of his patrons seem to be slightly odd themselves. Th...
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. He also pays a visit to his doctor.
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. He also visits the sauna.
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. He also has a wanted criminal armed with a gun get into his taxi.
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. Sometimes he drives in a little bit of a hurry.
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. Sometimes idols ride in his taxi, but don't worry; he's as tight-lipped as an authentic bartender.
It's business as usual for privately-owned taxi driver Odokawa as he drives a variety of passengers around the city. Sometimes he's taken to a cabaret club in Shinjuku.