Off Camera
Off Camera delves into the lives of some of Hollywood's hottest talent, as photographer/director Sam Jones hosts interviews with a myriad of some the world's most recognised artists. Stepping away from the spotlight, each celebrity opens up about some of those deeper questions that leave us wondering.