ÖKK Bike Revolution
The track for this race goes right through the old town of Chur, the oldest city in Switzerland and the home town of Nino Schurter. On top of the scenery comes an international line-up of top riders.
A newly built track awaits the riders at Trail-Arena in the town of Engelberg, right in the centre of Switzerland. Who will take the win in this challenging race?
A picturesque landscape and varied trails await riders at ÖKK Bike Revolution's debut cross-country event at Gruyère in French-speaking Switzerland.