On the Job
Tatang
When two hired guns, Mario "Tatang" and Daniel, are temporarily released from prison to carry out a series of hits, veteran detective Francis and young, hotshot Acosta attempt to track them down.
Acosta
Acosta and Francis inch closer to unmasking the gunmen's identities while Tatang reflects on his future and Daniel takes the next step with his employers.
With Roman's help, Sisoy's allegiance to the powerful town mayor wavers when he uncovers the same dangerous secrets that Arnel died for.
As Roman fights for his freedom, Sisoy risks everything to expose Eusebio's crimes.