On the Verge with Peter Jihde
Journalist Peter Jihde meets people whose views are on the edge of what is acceptable, as well as looks closer on issues being discussed in different countries.
Violence Against Women
Peter meets and listens to the stories of three brave women about brutal violence and total powerlessness.
In this episode, we will get an insight into the threats and dangers of the digital world, how it affects our children and what today's parents face.
Peter visits a church where faith can heal - for a price. Peter then travels to a completely different industry - it's about tailor made porn. Vidal Herrera gives an insight into private autopsies.
In Louisiana, Peter meets those caught in the middle of the devastating Storm Ida. Peter then makes his way to an area known as Cancer Alley where large industries are poisoning the lives of those who live there.
Peter meets Sheriff Lamb, who is waging a war on illegal immigration. Next up is Trump fan and politician Laurel Imer and her son, who paints their picture of the political future of the United States.