Once Again
Shin Jae Woo (Moon Ji Yong) is haunted by painful memories of his past with Kang Ji Hoon (Lee Hyun Jun). In 2007, their paths crossed, but fate kept them apart. Fifteen years later, Jae Woo mysteriously time-travels back to 2007, finding himself in the college dormitory where Ji Hoon once lived. Discovering an intercom receiver, he hears Ji Hoon's voice and realizes he has returned to the past. Ji Hoon is a law student preparing for the bar exam, unaware of Jae Woo's true intentions. Jae Woo moves into the adjacent room, attempting to rekindle their friendship, though Ji Hoon is confused by the stranger who calls him "uncle" and persistently tries to get close to him. This is a 2022 South Korean drama series exploring themes of time, destiny, and second chances.