One Captain
The season closes on a high note, fueling doubts about his future amongst Totti and his friends.
Contract renewal sets Totti at the same old junction again: should he stay with Roma or change club?
Marco watches Totti playing his last match, unknowing that he'll be back in the 2026 Championship.