Operation Lost Boy
Fifteen-year-old Martin calls the police in Bergen, Norway. That phone call leads to an international investigation that exposes a large network of child predators. This TV-series shows us the hunt from inside of the police.
He Was My Age
In Bergen, Norway, police receive a call about an incident at the fish market. Three years later, Missouri police officer Chuck Subke gets an assignment from the FBI.
Fragments
The investigators get a breakthrough on a lead that points to an address in Milan, Italy. Now they must convince the Italian police to take action.
After the raid in Italy, police discover that this case is bigger than they initially thought. Evidence takes the police to Romania, where several victims are identified.
The police and FBI plan a raid against a house in Hollywood that has connections with the suspect. Then, an intensive manhunt begins. Will they close the case?