Operation Ouch!
The Doctors show how your mouth, nose and stomach are all connected! Dr Xand enters a room colder than Antarctica and Dr Chris meets a robot surgeon. Meanwhile over in accident and emergency one patient has a broken elbow and another has a stone lodged in his outer ear...